Titkos máj főzési tippek, amiket nem sokan ismernek és istenivé varázsolják a csirkemájat!

Share on facebook
Facebook

A máj egy nagyon egészséges étel, amelyet elsősorban a magas vastartalma miatt fogyasztanak sokan. Ez a magas vastartalom segíti a szervezet vérképzését, így egészségesebbek lehetünk.

A táplálkozási szakértők igazság szerint heti több alkalommal is javasolják a máj fogyasztását, ennek ellenére ritkán fordul meg a háztartások konyháján. A magyarok többsége mégis előszeretettel fogyasztja ezt a belsőséget minden formában. Amellett, hogy finom, a máj sok egyéb pozitívummal is rendelkezik, például remek vitaminforrás. A-vitamin bőven van a liba- és csirkemájban, valamint egyes halak májában, B1 a sertésmájban, B6 főleg a csirkében, C-vitamin a borjú- és csirkemájban, E-vitamin szintén a borjúban és a csirkében, de ezek rengeteg folsavat, vasat és cinket tartalmaznak, emellett jó kalcium- és káliumforrások is.

Tovább olvasáshoz kattints a következő oldal gombra!

Ha tetszett a cikk, kérjük oszd meg másokkal is! ❤️

Share on facebook
Megosztás Facebookon
Kapcsolódó cikkek

Ez is érdekelhet

Ajánlott

Kövesd oldalunkat Facebookon

Weboldalunk csak tájékoztató jelleggel közöl információkat, konkrét orvosi panasszal és kérdéssel forduljon kezelőorvosához! A weboldalon található tartalmakért felelősséget nem vállalunk. Betegség esetén fordulj orvoshoz, az orvosi kezelést semmilyen más eljárás nem helyettesítheti! 

Felkapott

Neked ajánljuk